بندر سوله

ساخت انواع اسکلتهای فلزی و سوله در بنادر کشور

بندر سوله

ساخت انواع اسکلتهای فلزی و سوله در بنادر کشور

سوله صادراتی - صادرات سوله - ساخت سوله سردخانه - ساخت سوله در بندر

ارزانترین سوله  برای سردخانه  توسط پارس سوله تولید و ساخته میشود.

ا


ساخت سوله و اسکلت فلزی

کارخانه پارس سوله  با بهره گیری از متخصصین و مهندسین مجرب داخلی و خارجی همواره سعی داشته است بهترین کالا را تحویل مشتریان خود نماید. سوله  های صادراتی پارس سوله طرحی نو و کارآمد دارای استانداردهای جهانی و دارای مجوز صادرات به بیش از43 کشور جهان ، بادوامترین و مقرون به صرفه ترین سازه موجود درایران میباشد که ضمن حفظ اصالت و شکل سنتی خود با بهره گیری از داننش نوین ،باعث شده 30 الی 50 درصد هزینه های ساخت سوله کاهش پیدا کند نمونه ای که در تصویر مشاهده مینمایید نوعی سوله سردخانه است که توسط کارخاه صنعتی پارس سوله تولید و در منطقه آزاد چابهار نصب شده است .همچین در شهرک صنعتی  میناب(تیاب) چندین سوله برای کاربری سردخانه -پرورش و بسته بندی میگو  ساخته و نصب کرده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید ویا باشماره 09149523946

ویا 09123480497تماس حاصل فرمایید.

سردخانه

امروزه سردخانه برای نگهداری مواد غذایی و افزایش عمر نگهداری آنها و همچنین به منظور افزایش کیفیت عرضه محصول، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. باغداران عرضه کنندگان لبنیات و مواد پروتئینی به راحتی می‌توانند با استفاده از سردخانه مدیریت عرضه خود را بهینه کرده و سود آوری را افزایش دهند. انواع سردخانه بسته به نوع مواد غذایی و حجم و ابعاد به دسته های زیر تقسیم بندی می‌شوند.

انواع سردخانه بر اساس دمای کاری

سردخانه در دو دسته اصلی بالای صفر و زیر صفر تقسیم‌بندی می‌شود. عمده کاربرد سردخانه بالای صفر نگهداری میوه و دارو و لبنیات  و عمده کاربرد سردخانه زیر صفر در نگهداری گوشت و مرغ و ماهی است. دسته سومی که به منظور سردکردن سریع مواد غذایی کاربرد دارد تونل انجماد نامیده شود. چهارمین دسته سردخانه، برای نگهداری بستنی استفاده شده و سردخانه دو مرحله ای نامیده می‌شود.

سردخانه میوه و لبنیات

سردخانه هایی که به نام بالای صفری معروف هستند معمولا برای نگهداری مواد غذایی در دمایی بالاتر از دمای انجماد استفاده می‌شوند. دمای معمول این سردخانه ها معمولا بین 0 تا 4 درجه سانتیگراد است. سردخانه میوه و سبزی و لبنیات تازه مانند شیر، دوغ و ماست و همچنین سردخانه نگهداری گوشت تازه از این قبیل هستند.

سردخانه گوشت و مرغ

سردخانه زیر صفر برای نگهداری مواد غذایی به صورت یخ زده استفاده می‌شود. دمای این نوع سردخانه معمولا پایین‌تر از صفر درجه سانتیگراد بوده و 18- درجه سانتیگراد معمول‌ترین دمای نگهداری این نوع سردخانه است. معمولا ماهی و گوشت و مرغ یخ زده و سایر مواد غذایی یخ زده در سردخانه زیر صفر نگهداری می‌شوند.

تونل انجماد

تونل انجماد معمولا برای سرد و منجمد کردن سریع مواد غذایی کاربرد دارد و معمولا دمای آن در حدود 40- درجه سانتیگراد است. تونل انجماد با سرعت بالا مواد غذایی را به دمای 18- درجه سانتیگراد می‌رساند.

سردخانه بستنی (دو مرحله ای)

بستنی معمولا در دمایی پایین‌تر از 18- درجه سانتیگراد نگهداری می‌شود. بستنی به علت داشتن چربی و خامه و در برخی موارد به علت وجود نمک در ساختارش، نیاز به دمایی پایین دارد تا بتواند شکل خود را حفظ نموده و حالت نرم شده را به خود نگیرد. معمولا برای نگهداری بستنی در ابعاد بزرگ از کمپرسورهای دو مرحله ای استفاده می‌شود.

جهت مشاوره با این شماره ها تماس بگیرید:مهندس رزق جو 09149523946-09394872380