بندر سوله

ساخت انواع اسکلتهای فلزی و سوله در بنادر کشور

بندر سوله

ساخت انواع اسکلتهای فلزی و سوله در بنادر کشور

سوله سازی دربنادر ایران

طراحی و ساخت سوله در چابهار

ساخت سوله دربندر چابهار و بندر عباس و یا بندر انزلی  نیاز به طراحی و نقشه سوله دارد طراحی و ساخت سوله در چابهار نیازمند تخصص و دقت بسیار بالایی را میطلبد.که در این راستا فاکتورهای مهمی در طراحی سهیم هستند. یکی از این فاکتورها، توجه به بارهای وارد بر سازه ی فلزی است که شامل بارهای مرده و زنده می باشد و اقدام اشتباه در طراحی احتمال بروز خطرات جبران ناپذیری را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که میزان بار بستگی در بستری که پروژه احداث می شود و همچنین نوع سوله سازی دارد، که ضریب استحکام متفاوتی دارند. لذا در این راستا محاسبات فنی درست از اهمیت بالایی برخوردار است تا استحکام و پایداری سازه تضمین شود.در طراحی سوله در چابهار بیشترین بار وارده بار باد است که بادهای فصلی و موسمی از جملهع مخاطرات سازه در شهرک صنعتی چابهار میباشد. 

بهترین نوع ساخت سوله در چابهار 

سوله سازی در چابهار بصورت خرپا

 ساخت سوله بصورت خرپای  یا سوله خرپایی در چابهار معمولا با صرفه نیست و بدلیل رطوبت بالا و شرجی بودن هوا و احتمال خوردگی مقاطع پروفیل پیشنهاد میکنیم از سازه خرپایی در چابهار استفاده نکنید. برای ساخت سوله در چابهار با کیفیت بالا و قیمت مناسب باید در مرحله اول انواع سوله ها را بشناسیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای سوله سازی در چابهار بگیریم. این نکته ضروری و مهمی است، که نباید از آن به راحتی بگذریم. به نظر ما قبل از مراجعه به یک سوله سازی در چابهار حتما مقاله مزایای سوله خرپایی، که درخط پایین لینک شده را کلیک کنید. 

هزینه ساخت سوله در چابهار

خوشبختانه در چابهار ، بار برف نسبتا پایین بوده و فقط بار باد باید لحاظ شود. این موضوع باعث می شود، بتوان سوله را با وزن پایین تری  طراحی و با مقدار هر چه کمتر متریال اجرا کرد. وزن پایین سوله سازی در چابهار، موجب کاهش هزینه نهایی برای شما کارفرمای گرامی می گردد. برای مثال به جهت اطمینان از مقاومت سوله در برابر بار باد، لازم است بادبندها و مهاربند ها با روش مهندسی و درست اجرا شود. اگر سازه با یکسری اتصالات باد بند و مهاربندی، بصورت مهندسی طراحی بشه بدون افزایش وزن زیاد و بالابردن مقاطع اصلی در پایه ها و سقف ها میشه سازه را به صورت دلخواه طراحی و اجرا کرد. با این تفاسیر انتخاب اشتباه شیوه سوله سازی در چابهار شما را متحمل هزینه های اضافه خواهد کرد.

اگر قصد سوله سازی در چابهار را دارید، به شما توصیه می شود مزایای سوله خرپایی را از دست ندهید.

گروه صنعتی پارس سوله در زمینه ساخت سوله خرپا، با روش سازه خرپای دوبل، توانسته است در دهه گذشته، با استفاده از توان خود در زمینه طراحی سازه های فلزی، و با استفاده از به روزترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی، نسل جدیدی از سوله های سازه فضایی دوبل را بدون محدودیت در دهانه و ارتفاعات بزرگ سالن، بصورت سوله سبک ، برای هر نوع کاربری سوله و اسکلت های فلزی و طبق مباحث ششم و دهم مقررات ملی ساختمان کشور طراحی و اجرا کند که در این طرح ها، امکان بهره وری بالا و صرفه جویی در هزینه ها فراهم خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با سوله سازی به شیوه نوین پیشنهاد می شود مطالب درج شده در سایتhttps://parssuleh.com را مطالعه کنید.